Aby cieszyć się wymarzonymi zaproszeniami od malaturka.pl,

wystarczy kilka kroków!

Zacznij od wybrania wzoru idealnego. Postaw na ten najbliższy Waszym gustom, który najlepiej odda klimat planowanego wesela.

KROK 1.

Wybierz preferencje produktu.

– Wpisz, ile sztuk zaproszeń potrzebujesz.
– Zdecyduj, jakie koperty chcesz dołączyć do zamówienia. Koperty białe i eko kosztują 55 gr, natomiast koszt jednej koperty kolorowej to 65 gr.
– Czy chcesz, aby Wasze zaproszenia zostały przez nas uzupełnione o imiona i nazwiska gości? A może wolisz wypisać je osobiście? Podejmij decyzję i zaznacz odpowiednią opcję. (Przypominamy, że usługa personalizacji jest dodatkowo płatna – 90 gr od zaproszenia).
– Chcesz zamówić pasujące do swoich zaproszeń numery stołów, winietki i karty menu? Znajdziesz je >TUTAJ<.

KROK 2.

Pora złożyć zamówienie!

Wszystko ustalone? Dadaj wybrane produkty do koszyka. Po przejściu do koszyka zobaczysz swoje zamówienie wraz z kwotą dostawy do paczkomatu InPost. Opcję dostawy możesz zmienić w kolejnych krokach.

Gdy klikniesz przycisk KUPUJĘ, poprosimy Cię o podanie Twoich danych, adresu dostawy , adresu do faktury, a także o wybór najwygodniejszego sposobu dostawy. Na tym etapie cena wysyłki może ulec zmianie w zależności od wybranej opcji dostawy. Teraz potwierdź płatność przelewem i zaznacz niezbędne zgody.

Po kliknięciu przycisku ZAMAWIAM zobaczysz podsumowanie swojego zamówienia oraz wskazówki do dalszych kroków i link do formularza. Za chwilę otrzymasz od nas również maila z linkiem do formularza, potwierdzeniem i numerem Twojego zamówienia.

KROK 3.

Wypełnij formularz zamówienia.

W tym miejscu prosimy o dokładne wypełnienie formularza zamówienia, do którego link otrzymasz w mailu. To bardzo ważne, gdyż właśnie na podstawie formularza będziemy tworzyć zaproszenia skrojone na miarę Twoich potrzeb i oczekiwań.

Jeśli wybrałeś/aś zaproszenia z opcją personalizacji gości, prosimy o wysłanie nam mailem dokładnie sprawdzonej listy gości. Jak ją poprawnie przygotować? Odpowiedź znajdziesz >TUTAJ<.

Jeśli wybrałeś/aś wzór z Waszym narzeczeńskim zdjęciem, bardzo prosimy o maila z daną fotografią. W tytule wiadomości wpisz numer zamówienia. Sugerowany format zdjęcia to 1800x1800 px.

Jeśli do swoich zaproszeń dobrałeś/aś inną papeterię, prosimy o dołączenie do maila następujących informacji: winietki – lista gości; karty menu – lista dań; numery stołów – liczba stołów oznaczonych numerami plus dodatkowe stoły (wiejski stół, słodki stół).

Przypominamy, że nasz adres to: biuro@malaturka.pl

KROK 4.

Akceptacja i płatność

W ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia wrócimy do Ciebie z przygotowanym projektem do Twojej akceptacji. Jeśli zgłosisz nam swoje uwagi, poprawiony projekt wyślemy Ci następnego dnia roboczego. Prosimy wziąć pod uwagę fakt, że po mailowej akceptacji klienta, na etapie realizacji zamówienia, nie będzie już możliwości wprowadzenia poprawek.

Projekt spełnia Twoje oczekiwania? Czas na dokonanie płatności.
Dane do przelewu otrzymasz od nas mailem. Znajdziesz je również >TUTAJ<.

Po otrzymaniu wpłaty przystępujemy do realizacji Twojego zamówienia. Etap ten trwa do 7 dni roboczych i kończy się przygotowaniem zamówienia do wysyłki.