Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie, wystarczy kilka prostych kroków. Opisaliśmy je dokładnie >W TYM MIEJSCU<.

Oczywiście! Wystarczy, że wybierzesz taką opcję podczas wypełniania formularza. Link do niego otrzymasz w mailu po złożeniu zamówienia.

W przypadku wyboru swoich własnych treści, prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka aspektów technicznych:

  • Twój cytat nie powinien być dłuższy niż 400 znaków ze spacjami.
  • Ze względu na ograniczoną ilość miejsca na zaproszeniach pojedynczych, cytaty umieszczamy jedynie na zaproszeniach składanych – wewnątrz, na lewej stronie.
  • Stworzona przez Ciebie treść zaproszenia powinna rozpoczynać się od imion i nazwisk Panny i Pana Młodego, gdyż każde z naszych zaproszeń zostało zaplanowane pod taki właśnie układ i w takim rozłożeniu wygląda najkorzystniej.

Koszt dostawy zależy od wybranej opcji wysyłki:

Paczkomaty InPost – 14,90 zł
Kurier DPD – 18,90 zł

Po zamówieniu zaproszeń w naszym sklepie otrzymasz formularz do wypełnienia. Zawarte w nim informacje pozwolą nam przygotować dla Ciebie projekt.
Na tym etapie prosimy o dostarczenie nam także wszystkich pozostałych niezbędnych informacji, w zależności od rodzaju zamówienia (np. winietki – lista gości, karty menu – lista dań itp.).
W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania powyższych informacji wyślemy Ci gotowy projekt, który możesz zaakceptować, lub też zgłosić swoje uwagi.
Jeśli zgłosisz nam swoje uwagi, poprawiony projekt wyślemy Ci następnego dnia roboczego.
Po ostatecznej (mailowej) akceptacji klienta czekamy na przelew, a następnie przystępujemy do realizacji zamówienia. Etap ten trwa do 7 dni roboczych i kończy się przygotowaniem paczki do wysyłki.
Czas dostawy przesyłki to 1-2 dni robocze.

Minimalne zmówienie w przypadku zaproszeń i winietek to 35 sztuk, natomiast w przypadku kart menu i numerów stołów to 6 sztuk.

Zależy nam, aby zamówiona przez Ciebie papeteria prezentowała się dokładnie tak, jak to sobie wymarzysz! :) Dlatego przed przystąpieniem do druku konsultujemy z Tobą ostateczny projekt.

Po otrzymaniu od Ciebie zamówienia, wypełnionego formularza (w przypadku zaproszeń) oraz innych ewentualnych informacji potrzebnych do wykonania projektu przystępujemy do pracy. W ciągu 3 dni roboczych wysyłamy projekt do Twojej akceptacji. Jest to czas na dokładne sprawdzenie wszystkich szczegółów, gdyż od momentu zaakceptowania projektu, nie będzie można wprowadzić w nim zmian.

Gdy otrzymamy Twoją mailową akceptację oraz odnotujemy wpłatę na konto, przystępujemy do realizacji zamówienia.

Usługę tę nazywamy personalizacją zaproszeń, można ją zamówić do każdego zaproszenia w naszym sklepie, wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję przy kupowanym produkcie. Po zaznaczeniu opcji personalizacji cena zamówienia wzrasta o 90 gr od sztuki.

Po dokonaniu zamówienia zaproszeń z personalizacją prosimy o wysłanie nam kompletnej liczby gości drogą mailową na adres: biuro@malaturka.pl, w tytule maila wpisując numer zamówienia oraz imiona państwa młodych.

Każde imię i nazwisko na liście powinno być odmienione zgodnie z treścią zaproszenia (nie ponosimy odpowiedzialności za niepoprawnie odmienione imiona i nazwiska przesłane przez klienta).

Dobrze dostosowana odmiana: Zapraszamy Barbarę Kowalską.
Źle dostosowana odmiana: Zapraszamy Barbara Kowalska.

Pamiętaj, aby imiona i nazwiska gości nie zostały zapisane przy użyciu Caps Locka.

Dobry zapis: Zapraszamy Barbarę Kowalską.
Zły zapis: Zapraszamy BARBARĘ KOWALSKĄ.

Każdą pozycję na liście sprawdź dokładnie pod kątem poprawności (nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne literówki i inne błędy w liście gości przesłanej nam przez klienta).

Imiona i nazwiska gości zapisane klarownie, jedno pod drugim wyślij nam w dokumencie tekstowym, arkuszu kalkulacyjnym lub w treści maila. Poniżej przykład:

Barbarę i Antoniego Kowalskich
Małgorzatę Kot z osobą towarzyszącą
Ciocię Ulę Budzikiewicz
Patrycję Kwiatkowską i Juliana Nowaka
Jolantę i Jakuba Szustaków z dziećmi

Jeśli w ramach złożonego zamówienia potrzebujesz kilku zaproszeń z pustym polem (aby móc dopisać ręcznie niektórych gości), prosimy o taką informację w mailu.
Na przykładzie zamówienia 100 zaproszeń: Klient po dokonaniu zamówienia wysyła mailem w załączniku listę 85 gości, a w treści maila dodaje informację, że pozostałych 15 zaproszeń ma pozostać pustych.

Pamiętaj, aby imiona i nazwiska gości nie zostały zapisane przy użyciu Caps Locka.

Dobry zapis: Barbara Kowalska.
Zły zapis: BARBARA KOWALSKA.

Każdą pozycję na liście sprawdź dokładnie pod kątem poprawności (nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne literówki i inne błędy w liście gości przesłanej nam przez klienta).

Imiona i nazwiska gości zapisane klarownie, jedno pod drugim wyślij nam w dokumencie tekstowym, arkuszu kalkulacyjnym lub w treści maila. Poniżej przykład:

Barbara Kowalska
Małgorzata Kot
Ciocia Ula
Antoś
Pan Młody

Jeśli w ramach złożonego zamówienia potrzebujesz kilku winietek z pustym polem (aby móc dopisać ręcznie niektórych gości), prosimy o taką informację w mailu.
Na przykładzie zamówienia 100 zaproszeń: Klient po dokonaniu zamówienia wysyła mailem w załączniku listę 95 gości, a w treści maila dodaje informację, że pozostałych 5 winietek ma pozostać pustych.

Oczywiście! >TUTAJ< znajdziesz zaproszenia, w środek których bez problemu wkomponujemy Wasze narzeczeńskie zdjęcie. Ze względu na format oraz specyfikę papieru są to zaproszenia składane, wydrukowane na kredowym papierze. Proponujemy umieszczenie zdjęć narzeczonych w środku, po lewej stronie – w miejscu lub obok cytatu.

Prosimy o wysłanie nam wybranego zdjęcia drogą mailową na adres: biuro@malaturka.pl, w tytule wpisując numer zamówienia oraz imiona państwa młodych. Sugerowany przez nas format zdjęcia to 1800x1800 px. Warto wziąć pod uwagę, że mniejsze fotografie będą musiały zostać powiększone do formatu zaproszenia, przez co stracą na jakości.

W takiej sytuacji cena ustalana jest indywidualnie, w zależności od ilości i charakteru zmian, jakie chciał(a)byś dokonać w gotowych wzorach. Zapraszamy do kontaktu! Opisz nam swoje sugestie zmian i wyślij drogą mailową na adres: biuro@malaturka.pl, a my dokonamy indywidualnej wyceny.

Naszą papeterię, w zależności od wzoru, drukujemy na 3 rodzajach papieru:
Kredowy matowy, obustronnie foliowany o gramaturze 300 g.;
Ekologiczny brązowy o gramaturze 290 g.;
Ekologiczny biały o gramaturze 324 g.

Wystarczy przejść do działu >POZOSTAŁA PAPETERIA< i wybrać konkretny produkt, np. weselne menu. Następnie należy wybrać wzór zaproszeń, do których mają pasować karty menu, wybrać ich ilość i złożyć zamówienie. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania niezbędnych informacji (w przypadku kart menu prosimy o wysłanie listy dań) wyślemy Ci projekt do akceptacji na adres e-mail podany w zamówieniu.

Na Twoje życzenie dołączymy do zaproszeń koperty. Wystarczy, że zaznaczysz wybraną opcję na stronie produktu. Koperty w kolorze białym i eko kosztują 55 gr za sztukę, a pozostałe 65 gr za sztukę. Po wybraniu opcji kopert cena zaproszeń automatycznie ulega zmianie.

Na ten moment nie oferujemy usługi personalizacji kopert.